close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מפת עולם גדולה על קנבס - פריט עיצובי לכל דבר

מערכת שורשכ אב, תשפ10/08/2020

עבור אנשים רבים, מפת העולם זה לא רק אמצעי עזר גיאוגרפי, צבאי או אחר, אלא מדובר בקישוט לכל דבר...

תגיות:

עבור אנשים רבים, מפת העולם זה לא רק אמצעי עזר גיאוגרפי, צבאי או אחר, אלא מדובר בקישוט לכל דבר. בדיוק כמו תמונה, ציור, פסל, כך הם בוחרים לתלות את מפת העולם בחדר הפרטי שלהם, חדר עבודה, משרד או בכל חלל אחר בבית או בעסק, ראו דוגמאות באתר מסגרת. הרעיון להפוך את מפת העולם לפריט עיצובי, הוא לא דבר חדש. כבר במאות הקודמים אנשים רבים נהגו לעשות כך, בדיוק כפי שהם נהגו להציב גלובוס בחלל החדר, כפריט עיצובי לכל דבר. ההבדל בין אז להיום הוא, שכל מי שמעוניין לתלות או להציב את מפת העולם בימינו, יכול לבחור איזו מפה להציב,

האם תהיה זו מפה מודרנית שמציגה את העולם כפי שהוא היום או שמא, להציב את מפת העולם על פי הגבולות שהיו במאה ה-15,16 או בכל מאה אחרת. כמו כן, אפשר לבחור האם להציג מפת העולם בצבעים רגילים או בצבעים ייחודים.

מן הסתם, יש הרבה יותר משמעות היסטורית ובוודאי גם משמעות כלכלית, לשימוש בסוג של מפת עולם בעלת נופך היסטורי. כלומר, ככל שהמפה היא יותר ישנה, סביר להניח שהמשמעות ההיסטורית שלה היא יותר עמוקה, גם סביר להניח שזו מפה יותר יקרה. זאת אף על פי, שאנחנו יכולים למצוא העתקים של מפות כאלה בלא מעט חנויות שמציעות תמונות וציורים כאלה ואחרים. 

איפה מומלץ לתלות את מפת העולם

לפני שנסביר בקצרה על התהליך, חשוב להדגיש, אם אנחנו רוצים להציג את מפת העולם בבית או בעסק, אנחנו צריכים להחליט איפה בדיוק נרצה להציג אותה, כיצד נרצה להציג ואיזה מקום נרצה להעניק לה. האם נרצה שיהיה זה מקום מרכזי או שמא נעדיף שזה יהיה מקום פחות בולט. 

מן הסתם, אנחנו צריכים גם לשאול את עצמנו האם מפת העולם שאנחנו מבקשים לתלות בחלל של חדר בבית או במשרד שלנו, מתאימה לעיצוב של המקום, יכולה להשתלב עם שאר התמונות והציורים המוצגים במקום, או שמא אנחנו צריכים לעשות שינוי כזה או אחר, בשביל שהיא תוצג בצורה יפה ותשתלב היטב במקום, כפי שאנחנו רוצים. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה